~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Friday, April 23, 2010

Sepi..Sunyi..

assalamualaikum...

seperti biasala...jawab salam dengan betul WAALAIKUMMUSSALAM...(sgt senang)

ermm...pg2 nie...sunyi je rasa...sepi pn ye...npe erk...???

aku x de rs semangat pn nk p kuantan...aku rasa biasa je...cm x de ape pn y bes kat kuantan tu...padahal...kuantan tu dlu...aku syg gle...but now...aku cm dh x de rasa...

nape ng aku arini...kat ofis x ceria selalu...wat2 ceria ade la...may b aku dh de dlm mud untuk bercuti kot...tu psl aku jd cmni...almaklum la..apply cuti semgu utk konvo...huhuhu...

rasa y kuat sgt...adalah utk balik kedah...wendu rs nye..dh lame x balik kedah...

pic bawah nie...pic kat kedah la...sawah padi..ijau mata memandang...




No comments: