~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Friday, April 9, 2010

Rasa Yang Sangat Tak Best

assalamualaikum...

cm biasa la kan..jawab salam lenkali bia betul2 sket...jgn pkai sebut je..aku nie pantang sket kalo owang jawab sesuke ati je...jawab la proper sket...waalaikummussalam..kan sedap bunyi nye...nie tidak...komsalam lah..waalaikumslm lah...ish ish ish...perbetulkan sebutan memasing yer...

aku x tau la..pe y aku rasa nie...rasa x best ade...rasa bersalah ade...rasa x de mud pn ade...arini niat nk wat kje sket...nk siapkan 3 surat..kemas file...then aku nk halfday...balik mah berehat...x nk sesape kaco...aku memerlukan ketenangan wat ms skrang nie...

npe 2 3 arini...kalo mkn..aku asek muntah je...means...x leh ade masuk mknn wpn sedikit..aku pasti akan muntah balik...y leh masuk cuma air masak je...aarrrghh..pelik nie...kne penyakit ape plak aku nie...agk nye...tu la sbb bdn aku rasa x best agk nye...bdn pn lemah semacam aje...

wendu kat mama ayh ng adek2...rasa nk balik kg sgt2.. :(

No comments: