~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Sunday, April 11, 2010

kecewa la jugak

assalamualaikum...

cam bese la gang...jawab salam dengan betul yer...waalaikummussalam...bukan susah pn...

kalo tgk tajuk post...kecewa kan...mg kecewa pn..sbb x dpt p stadium...igt nk p...tgk n9 lawan kedah...tp apekan daya...x terlepas aku ke sane...tp xpe...dpt tgk kat tb pn dh alhamdulillah..drpd x dpt tgk lgsung...

1st half aku tgk...bkobar2 la jugak...2nd half...aku dh nantok...dh nk abes2 tu...igt kedah dpt la lg sebijik..upe nye...x dak pn...offside plak...nie pn kecewa la gak...tp x pe...kalah sbb penalti x pe..bukan kalah teruk cm aku tgk y kelantan lawan n9 dlu...hehehe...tu mg kekalahan y x dpt d tanggung la le tu...balik pn...dlm train senyap je...

kat c 2 dah 2 kecewa aku...nie nk masuk lg 1 kecewa nye...mbe bek aku tuh dah balik kedah dah..ps ni nth ble nk jumpe la...tgu la kalo de ms aku balik kedah...x pn...kalo dia de kje kat cnie...baru la leh jumpe...kalo aku ckp aku wendu dia...bole x..? hahahha...

kecewa untuk yang ke seterusnya...aku sedang berdiet...tp...sejak akhir2 nie..berat x turun dah..nape erk...aku pn cm dh nk give up la..hurmmm...last2 aku balun je mkn ape y aku rs nk mkn...tp still under control la...

kalo nk kata berat badan x turun...aku p amek bju konvo...try...mak aiiihh..beso bebenor...igt ke akk tu salah ukur ker...rupenye..mg bdn aku dh susut la...tp npe berat x turun...huwaaa...kecewa...kecewa...kecewa....

nk letak gbr...tp x rajin..

No comments: