~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Wednesday, April 7, 2010

Pembelajaran dan Pengenalan

Assalamualaikum,

p/s : diminta menjawab salam dengan 'waalaikummussalam' bukan dijawab dengan 'waalaikummsalam'. Di harap kalian dapat memperbetulkan sebutan tersebut.


hurm...arini aku belaja wat blog..bukan ape..b4 this asek bc y owang je...bile bc tu..rasa cm sonok plak..then cakap..pasai pa la..aku x wat blog sendri..kn sonok..asal nk mule wat je..tetbe terigt mbe sowang nie..dia cakap.."wat pe nk wt blog, nk canang cte ko kat 1 dunia, nk bg sume owang tau la, heyy..tolong la..matang sket.."..ape x matang ke bile wat blog nie..??? sesuke je ckp cm tu..aku nie byk berjalan kat blog owang..y aku tgk..sume nye dh dewasa..dah kawen...ade anak...x de masalah pn...ok jer...x de hal..kadang2 kisah hidup dowang tu..wat aku berpk byk kali...ade y leh aku jd kan peringatan supaya aku lebey berhati-hati dalam membina masa depan aku..ape da pemikiran cm tuh..huhuhu...

so arini ape aku nk cerita..tujuan aku create blog nie adalah untuk menceritakan apa aje y menarik..tp op cos la byk cte psl aku and family and kengkawan..hikhikhik..so x de hal la kan..kowang hanya membca..aku y menaip..hurmm..nk mula dari mne pn nth la..pk dok pk dok pk..x mai gak idea nye..

ujung bulan nie aku konvo..aku p la..ikut hati mls nk p..tp pn.jamaliah ckp..alaa..dh blja penat2..x nk p plak dia..bia la bju same pn...bukan ape..sbb dlu ms sijil aku grad..jubah tu gk..ni dip...jubah same gak..ape y beza...x dak beza pn...cume aku je semakin comel..hahaha...tp untuk memuaskan ati pn.jamaliah ng en.murizan..aku p la jugak..dlm ms y same..dpt la tgk perubahan mbe2 aku tuh..semakin membesar ke..semakin mengecik ke..dah kawen ke..lom ke...ape ke kan..mne tau kot ade datang bawak tunang ke..heheh...nk la gk tgk...jd kepochi kejap...huhuhu...

now..bile kat ofis..dok sowang2...tingat zaman blja dlu...alahaiii..mcm2 kisah..sungguh x matang..dengan nk bergado nye...dengki busuk ati nye...nth la..kalo d pk balik..sume nye sonok..bia la..y pahit skalipn pengalaman tu...pd ms akan dtg..ianya akn jd pengalaman y paling manis..spe setuju...??? tp...ade jugak..pengalaman pahit..tetap akan jd pahit selamanya... :( aku x nafikan..acap kali aku nk ilangkan dr kotak ingatan nie..semakin kuat ianya melekat..hurmm...aku redha..ianya telah menjadi lipatan sejarah dalam hidup aku..

arghh..mls igt suda..biarkan ia..

kt cnie..nk kenal2 sket la..watak2 y bakal ade dlm blog aku nie..
-en.murizan
-pn.jamaliah
-cik an
-dek wan
-dek amin
-dek mimi

y ni sume family..yang kengkawan punye..lenkali...aku kasi tau yer..

BERMULA LAH SEBUAH CERITA


No comments: