~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Tuesday, April 13, 2010

Mohon maap kepada yang HATI y berkenaan

assalamualaikum...

as usual...jawab dgn betul k...waalaikummussalam...bukan susah pn..

1st of all...pg2 monin nie...saya nursyazwani binti murizan...ingin memohon maap...kepada hati yang bertanggungjawab...saya mintak maap di atas keputusan yang telah saya buat ini...saya mengaku...saya sayang awak...amat sayang awak...terlalu sayang awak...dah belajar menerima kehidupan awak yang jauh berbeza dengan saya....


tp awak..

Photobucket

apakan daya...mama ayah tidak boleh menerima kehadiran awak...kerana perkara silam awak...saya mohon maap sekali lagi awak...pada saya...saya boleh menerima buruk baik awak..tp kedua ibubapa saya...tidak boleh menerimanya...jadi tiada guna kita teruskan hubungan yang tidak ke mana nie...setiap orang yang saya berkawan...saya memerlukan restu mereka...

Photobucket

jika mereka kata tidak...maka tidak lah saya...walaupun ianya akan menyakitkan hati dan perasaan saya sendiri...tapi saya akur dengan keputusan mereka...

awak...maap kan saya kerana telah memberi awak pengharapan...saya betul2 rasa bersalah dengan keadaan ini...

Photobucket

saya mintak maap awak..

No comments: