~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Wednesday, April 7, 2010

tgh rajin la katakan

assalamualaikum,

seperti biasa...jawab salam dengan waalaikummussalam...bkn dengan komsalam or sewaktu dengannya..

aku mgu nie x tau pasai pa..dok ngidam nk makan cendawan goreng...so..td dh p beli...beli pulak mcm nk mkn 10 owang..sungguh banyak..ahahah...last2 x abes suda...di biarkan saje kat tepi meja nie..nti bawak balik kasi mkcik la..bg dia abeskan..hahahahah...jaat nye aku...hihihi...

almaklum la..baru je wat blog..de je la mud nk type...nk hapdate..pe bagai lah...cube dh lame2 sket nti...x de nye mud2 nk hapdate nie dtg secepat nie..hahahah...sebenarnye..byk lg y x cukup dengan blog nie...aku tgk owang punye blog cantek2..de gbr background...aku punye x de...huwaaa...cmne nk wat menda tu...ade sape leh aja aku x???

aku nk gk cantekkan blog aku nie...tp x de la smpi nk lawan y dh senior dlm blog nie...skg nie..dok hitung masa nk balik...td bos ckp nk jumpe aku..tp dia y x de..macam mane??? pg2 sok kne rush terus carik dia..ckp nk bincang pasal pameran...pameran dh dekat dah...tp bos aku..bz nye kemain...smpi nk bg kje kat aku pn x sempat..aku nie bukan ape...x nk la mkn gj buta....

haaa...d sbbkan x de kje nie lah...aku leh wat blog nie..hahaha...sorry ye boss..spe suh boss bz sgt...kan sy dh wat kje len...hurmm..sok kne cable hp nie...nk transfer gbr..ps tu leh letak dlm nie kan kan kan...heheheh...

aku wendu dia...wendu sgt2 sgt2....x tau nk ckp cmne..nk jumpe...dia bz...ujung mgu ade je hal dia..x pe lah...nk wat cmne...saba je la..nti2 de rezki jumpe lah...aku pn tgh x bape nk sehat nie...bg la aku ok sket dlu...baru jumpe..baru syok...x de masam2 muke..tp dh wendu sgt nie..nk wat cmne..:(

No comments: