~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Tuesday, April 20, 2010

Imbas Kembali

assalamualaikum sume..

jawab la salam dengan penuh berhemah...waalaikummussalam...(x susah pn)

arini...mud tgh baek...kje tgh xde..so bole la hapdate menda alah nie...di pg2 monin...hehehe...kalo tgk tajuk..imbas kembali kan...hurmmm...

aku nk mengimbas kembali kisah aku konvo dlu...dlu konvo kat dewan ape nth..y nk hala ke TC (Telok Chempedak) tu..sonok la..1st time konvo kan...makcik aku dtg...mama ayh adek2...ramai la..nti aku attach gbr yer...

tp tahun nie...aku, mama dan ayh saje...y len2 xnk p..sbb bukan depa dapat masuk pn...ps tu y no 2 nk exam (SPM), dak kecik 2 owang tu plak...x nk ikut sbb nk tgl skola lame sgt...so..aku pn consider la..x pe la..ikut ati x nk je p..tp dah mama suh p...p je la..

*sume keterangan pic terletak di bawah gbr yer...bukan y di atas...*

gbr nie masa lepas abes konvo...dh dpt scroll...tgh hepi lg la...tp...tgk muke En.Murizan..dh de ura2 cm..." arggghhh...boring nye aku..dh la owang ramai...panas plak tuh..."...huhuhu..muke Pn.Jamaliah plak..sengeh je manjang...de kisah nye lepas nie...lalalallalalllaaa...

ps tu...ni gbr reramai la..dekwan je x de...sbb dia tukang amek gbr...makne nye tiada la dia dlm gbr ini...adehh la...soei erk adek...tapi kamu seorang jurugambar yang hebat sehingga la kini..(aku tidak membodek...) ngeeee....

ni plak...gbr kengkawan aku...kire rapat la jugak...walaupn ade y x rapat...heheh..tp x pe la...lupekan la sume kisah silam..(wpn ianya maseh segar dlm ingatan aku nie..) hurmm...gbr aku baru 'dapat'senyum tuh...heheheh..
aarghhh..
sesungguhnya aku merindui kalian...terutamanya...syazwan tuh...
pic by...:dek wan:

hehehhe....ni gbr adek bradek aku le nie...tp aku musykil..nape dek mimi cm tuh posing nye...adehh la dek syg oii...npe ng kamu....panas terik agk nye...x tahan dia...(ms update menda nie..aku pakai bju kurung y same) hehehehe...

hahahaha...nape ng muke aku tuh...cedey gile ar...ng kening2 cm tuh...kisah nya adalah...selepas amek scroll...En.Murizan ok lagi..leh layan kerenah aku....tp lame kelamaan (xde la lame mane pn) En.Murizan..nek hangen..dia ckp.."pns la...wat ape nk amek2 gbr...mls la.." terus En.Murizan pergi duduk di dalam kereta...sedey nya aku..aku tgh hepi2...ayh ckp cm tuh...lepas tu x pasal...ujan di siang hari....hehehehhe..

fakirah ain sedang memujuk aku....ermmm..thnx dude...kalo fakirah x de...menangis smpi balik la jwab nye aku...huhuhu..skg bile tgk gbr nie...adehh la..malu nye..bole ke time konvo menangis bagai nk gile...cm budak kecik la sha...

hahahahha...ini sudah gembira semula..sebenarnya..gembira + sedey sebab nye..konvo dh abes...dh pergi pulang jubah...dan dah tiba masa memasing berangkat pulang...utk menjalankan tgjwab memasing...tp pic y cantek...aku suke pic nie..

dan pic terakhir y aku nk kongsi ng korang adalah yang ini...hasil y aku perolehi..selama 2 tahun..


bear tuh..dek amin y bg kat aku...siap pesan kat Pn.Jamaliah.."nti beli Pooh utk along ye ma.." aku dgr...tp wat2 x dgr je..sbb dia nk bg surprise kat aku...hehehe...ape2 pn aku nk ucapkan berbanyak terima kasih kepada sume y ade dekat ng aku ms konvo nie...y pujuk aku..y byk layan kerenah aku...hehehe..x terbalas aku jasa kowang2 sume...y penting aku nk korang tau...aku syg sgt2 kat kowang...

nti gbr konvo thn nie...aku upload ye..sbb next week aku konvo...tp wat kat dlm poli je..ahh..x bape nk best la...huhuhu...sbb dh byr...aku best kan aje la..

baru sedar...dia amek berat pasal aku...

No comments: