~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Thursday, April 22, 2010

Penjelasan..Pertolongan...

assalamualaikum...

jawab la dengan WAALAIKUMMUSSALAM... :D (sangat mudah)

semlam de cte psl hp sepi kan...mlm td dh bg penjelasan mengapa berlaku nya insiden tersebut...aku terima je la..mls nk argue...

sabtu pg aku gerak p kuantan la..x saba rasa nye nk menjejakkan kaki ke sane..wendu kat kengkawan yang telah lama aku tinggalkan...pe la kaba mereka agknya...pe la perubahan diri mereka ye...x saba menanti saat itu...

then...mengikut perancangan...lepas konvo aku akan pergi ke terengganu..menghantar En.Murizan yang ada mesyuarat di sana...lepas tu aku balik ke temerloh bermalam semalam..keesokan harinya...aku dan Pn.Jamaliah akan melawat Dek Wan..

Then akan balik terus ke kedah melalui Genting...masalahnya sekarang...kete aku tuh nk campak mane beb...x kn nk tgl kat Temerloh...aduyaii..ponin palo den...

ermm..harapkan dia sudi la nk bantu aku...

kami dah x cam dlu..terasa semakin jau...semakin renggang..

No comments: