~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Wednesday, May 5, 2010

Sebab MengHilanG & cerita konvo

assalamualaikum....

cm bese la...jawab salam dengan betul sebutannya.... WAALAIKUMMUSSALAM...

dr shari ke shari...nk update blog nie...tp x wat jugak...msalah nye ialah...aku tgh x de mud...owang kalo tgh x de mud...x yh nk suh la wat kje...mg x kn wat nye...kalo wat pn x ikhlas...asal ciap je hasilnye...

sbnr nye post nie aku nk story pasal konvo mgu lepas...hehehe....nk jd kan kisah...aku x bawak camera pn...mujur la ade sahabat aku yang baek ati sowang nie...nme nye rabiatul adawiah...dia bawak camera besar gabak...so...aku dengan x malu nye...menumpang la amek gbr...hehehe...

de la 2 3 keping gbr kt bawah nie...tgk la...jgn malu jgn segan...

* ade kisah di mlm n di hari sblm berlangsung nye konvo nie..nti aku cte kan...ngeee...

**caption gbr terletak di bawah gbr yer...bukan yang di atas...

gbr nie masa tgh raptai...alahai...sgt la busan...sgt la panas...bukan kowang x tau...aku nie bukannye leh panas2...kang nek hangen xpasal...mujur la ade sahabat aku sowang nie pandai amek ati aku...hehehhe...thnx atul...


thnx 4 coming En.Murizan dan Pn.Jamaliah...walaupn byk dugaan dan cabaran sblm smpi ke kuantan ye x...hahaha...akn aku ceritakan pasal nie nti...


gbr selesai konvo...Pn.Jamaliah y sentiasa menyengih....dan En.Murizan y sukar tersenyum...hahaha...dan aku...y sentiasa akan tersengeh...bile nmpk camera...hehehe....sgt suker dengan gbr ini...akn aku cuci dan frame kan..letak lam bilek...


ye...ini lah dia owang aku ceritakan sejak mula td...rabiatul adawiah...thnx 4 being my true fren...i luv n miz u so much dear...


dengan owang terlalu ramai....terlalu sesak..maka...nie je la y dapat kami kumpulkan utk ambil gbr di jadikan sbg kenangan...sgt cantek...muke aku tu x bape nk ready lah...


tuan punye camera....tercampak jauh nun ke belakang...hahahh...cian kat dia..y len2 nie mg antu camera...pantang nmpk camera sket...cepat je terjahnye...


gbr nie cumel...tp geger...aku benci gbr geger...


hakikat nye...gbr ini adalah utk berdua sahaja...pasal plak takhairi nie asek menyebok saje...


alahaii....asek nk menyebok je mamat sowang tuh...haaisshhhh....


gbr nie sbnr nye sblm konvo...tgh try jubah...jubah aku...mak aiii...labuh bebenor...jubah si abg masriq nie...singkat...mujur la dia nk tuka ng aku..thnx masriq...x kan aku lupe kan ko...asal aku susah je...ko ade...asal aku terdesak je..ko mesti tlg aku...aku x kn lupe jasa mu..

akhirnye...selesai jugak aku nye konvo...kali ni En.Murizan x wat pangai...thnx En.Murizan...En.Murizan senyum je layan kerenah anak dara dia sowang nie..kalo wat pangai jugak kali ni...x tau la ape aku nk ckp...sbnr nye aku x ralat sgt x bawak camera pn...tujuan utama konvo nie...nk amek gbr studio je...alhmdulillah...lega...dpt pn amek gbr tuh...seb la gbr nye lawa...tgu masa nk smpi mah je...

Pn.Jamaliah...thnx layan kerenah along...nk munge tuh la...nk munge nie la...berpusing bpe puluh kali nth...last2 bli jugak...hehehe....

thnx to kak ida also...ng kak zaza...sbb bg munge ng bebear...gbr x masuk lg la...de lam hp munge ng bebear tuh...

tp aku agk terkilan...bile sowang shbt aku x dtg...memang benar...aku dh x cm dlu sahabat...maapkan aku...aku terpaksa wat cmnie...ko y minta tanpa ko duga...aku terpaksa...

pe2 pn aku hepi...dpt la amek gbr ng nisa..azie..shira...wpun tgkap muat je..mklum la..keadaan pns ms tu...mne sempat je la...tp aku hepi jugak...Z tego aku..kata nye...aku dh susut sket...nmpk lawa dr dlu...heheheh...agk bgga d c 2...

terima kaseh utk semua terlibat ms konvo ini...n terima kaseh juga kepada y menggembirakan aku sblm ari konvo berlangsung...aku merindui kuantan dan kalian sume...


masih menunggu adiah dr si dia...

No comments: