~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Thursday, April 15, 2010

Masih Nak Teruskan...???

Assalamualaikum...

cam bese la kengkawan...jawab salam dengan sebetulnya...WAALAIKUMMUSSALAM....x de yang susah nye pon kan...

hurmmmmmm...satu keluhan yang agk panjang dari aku...di pg2 monin nie...mlm td dah p jumpe...aku dh ckp dah kat dia...tp dia pusing aku balik...wat kan aku pecaya dia...

and dia ckap jugak...wat ever it is..dia nk jumpe mama ayh dlu...kalo dh jumpe..still x leh nk tma...baru dia akan undur diri...x kesah la masa tu umo dia bape pn...

yang penting dia x kn mengalah...dia nk cuba jugak...kalo dh cuba x berjaya...baru dia give up...oh tuhan...dia x tau mama ayh aku cmne...aduhh la...

nape dia beriya2 cm tu...dia x tau cte sebenar...maapkan aku...sbb terjd nye masalah cmni...

ya allah..ko berkatilah hubungan kami ini...ko lembutkan hati mama dan ayah untuk menerima kehadiran dia dalam keluarga kami...

sesungguhnya..aku amat menyayangi dirinya..

No comments: