~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Friday, April 16, 2010

TER sangat sibukkk!!!

assalamualaikum..

cam biasa la...jawab salam dengan penuh sopan santun dan betul sebutannya...waalaikummussalam...susah ke???!

adehhh laa..punye panjang aku type td...boleh plak lappy aku tetbe padam...ni tanda2 ape dah lappy nie..demam selsema ke haper...jgn wat pangai lappy aku sayang ko lg..isk...

kes yang menyebabkan aku sibuk dari pg smpi la ke petang nie...adalah kerana...GAJI AKU X CLEAR LG...DH 2 BULAN HOLD...(bukan 2 mgu)....cehh...

ps aku ngamuk bagai...baru la depa dok wat gaji aku....cian kat aku....depa teruk wat aku lagu nie...

pg2 lagi...aku dpt call..suh amek offer letter yang telah siap d tandatangani...lepas tu aku p amek la...untuk anta ke pejabat bendahari...ps tu...dh smpi kat bendahari...dowang dok tanya..."mane borang kehadiran"...aduhh la...mangkuk ape aku nk pgl dowang nie..cmne nk ade kedatangan kalo status aku nie still hold kat cnie...

aku pn dengan ikhlas hati..balik ke pejabat utk isi borang kedatangan tuh...ps isi...tgu bos aku sign...lepas sign...aku kne p balik kat tempat amek offer letter y pg2 subuh td tuh...haisshhh..mujur la sempat..kalo x bos sane dh kua dah...bape byk bos aku kne tempuh nth...gj dh la ciput je..tp x pe..tu nme nye prosedur...

dh dpt sign tu...aku terus p pejabat bendahari balik...bole plak tnye lg.."y thumb print punye x de erk..." kak..celah mane aku nk amek thumb print punye..kalo offer letter pn x settle..adehh la..seb bek dowang leh accept...

aku mg pantang wat kje 56 kali nie..dok patah2 balik tempat y sama...smpi dak2 ofis y aku pegi byk2 kali tu ckp.."hye dek..muke ko lg yer..." aku dengan slumber jawab.."aah kak..muke sy la..sy kan comel.." adehh la...cian kat aku...

ps dah settle sume tuh...aku lepak bilik..ps zohor baru nk settle thumb print kat unit it..seb bek kat unit it x byk cekadak...encik tuh pun ade...senang dah cte...settle thumb print...settle offer letter...settle gj....masuk nye gj x tau bile....x tau la masuk utk bape bulan...

aduii la...letey betul aku arini...mujur bos aku pn senang je aku nk jumpe..

aku...x sempat pk pasal dia..

No comments: