~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Friday, April 1, 2011

Wong Solo,Bangi

aku di sini tengahari tadi..bersama Zura...selesai kerja di IKRAM...kami melangkah terus ke restoran ini...dari luar nampak biasa sahaja...bila masuk..masih rasa biasa sahaja...*ketawa*
makanan yang Zura pesan untuk aku ialah ini...SET AYAM PENYET...
(tiba-tiba teringat kata ayah..."nak sangat ayam penyet...ambil tukul...ketuk sahaja..)*ketawa* perrghhh..terbaik makan di sini!!
oohh ya...yang bungkus di atas itu..adalah untuk makcik..makcik tak boleh makan ayam tu tau..simpan ayam tu untuk kaklong...hahahaha...
tengok tu...sudah habis...pedas...berasap-asap....*gelak*
sebabnya...ayam dia memang terbaik lah!!!
selepas ini boleh datang lagi...
tapi...errrrr...
NASI...!!!
itu dia....tangan Zura...yang sudah tidak sabar untuk menjamah makanan itu..
dalam 1 pinggan ada...
-ayam penyet
-tempe (kegemaran aku) sejak bila entah *senyum*
-tauhu
-timun sepotong
-salad
-terung masak apa entah
- nasi nasi nasi
air...aku masih dengan air biasa...susah mahu tukar...
menu...dari dalam
ok...nampak menu ini..ini muka depan...ada juga tanda JJCM (Jalan-Jalan Cari Makan)

ermmm..mengapa gambar dari bawah ke atas ya???
haih~ blackberry ni..kurang faham juga kadang-kadang...

siapa tahu bagaimana untuk ke sana???

baiklah..aku bagi jalannya...

tetapi mesti tahu...OldTown Bangi...tidak pun PKNS...kedainya....terletak di kawasan itu sahaja...tetapi...belah belakang ya...satu bangunan dengan OldTown...tetapi kedai ini belah belakang..

aku tidak pernah datang ke situ..kerana kedainya..memang kurang menarik...hahahahaha...

gambar kedai??? alahaiii...lupa..maaf...sebab kepedasan yang melampau...




nanti kita pergi ya?

Sent from Nursha's BlackBerry®

No comments: