~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Monday, April 4, 2011

ABPBH 2010 (B-O-S-A-N)

bagi aku...ianya sangat bosan dan terlalu bosah...huh~~~ 
(sudah ada terlalu, ada sangat pula, memang betul-betul membosankan)

rugi sahaja menonton...melalaikan juga...

pengacara :

Kak Engku : ermm..bolehla..

Sharifah Shahera : kadang-kadang terlepas cakap juga...paling aku tidak gemar...selepas membaca Al-Fatihah..perlukah disambung dengan lawak bodoh yang entah apa-apa??? sepatutnya beliau perlu lebih peka dengan itu...dalam setiap rancangan, jika di hoskan oleh beliau...mesti akan ada disebut...mengenai keluarga..suami lah..anak lah dan lain-lain...aku jadi muak..

Zizan : sedikit sebanyak menutup cela yang ada...lawak yang mampu membuat aku tersenyum...(siapa yang kenal aku..aku sememangnya suka ketawa...tetapi jika lawak bodoh yang disampaikan...aku tidak ada perasaan...cuma yang akan terkeluar dari mulut aku..."hurrmmmm" bosan lah)

persembahan-persembahan nyanyian...boleh la...mahu kata terbaik sangat tu...tidaklah..boleh la untuk menghilangkan bosan...

aku semakin malas mahu menonton kerana...Fasha Sendat tu menang....layakkah??? ramai lagi yang layak...dalam sementara itu..aku ber bbm dengan si dia..

aku : sial
si dia : kenapa???
aku : menang pula perempuan ni...macam dah tak ada orang lain kah?
si dia : lainkali...undi banyak-banyak calon yang dia suka..baru orang tu tak menang...
aku : tak nak..membazir je..
si dia : hahahaha...tahu pun
aku: iya

jam 10 aku beralih menonton drama kegemaran..Trilogi Cinta...lagi 2 hari...akan sampai ke penghujungnya...*senyum*

jam 11..menonton kembali siaran yang bosan itu...haih~~ entah apa yang mereka merepekkan...

hampir sampi ke puncak...

muncul lah watak-watak di dalam cerita Hantu Kak Limah...Usop Wilcha dengan Abi Hurairah (ye la kot tu namanya) hah..masa ini...memang aku tergelak besar...boleh pula hampir semua yang ada di dalam Arena of Stars itu..buat tangan pusing-pusing macam Usop Wilcha...adeiii la..

tetapi memang terbaik...SHAHEIZY SAM menang...!!

cakap pasal Sam ni kan???

aku ingat lagi...aku mula admire dia...(cewaahhh) masa dia berlakon dalam cerita Gerak Khas...masa itu aku masih bersekolah...sangat-sangat gembira kalau dia yang berlakon...membawa watak jahat ataupun gangster...memang terbaik...aku suka sangat...tambahan pula pada masa itu...dia masih muda belia...kacak juga...lalalalalala...lama kelamaan nama dia melonjak naik...aku suka...dan akhirnya...dia mendapat apa yang sepatutnya hak dia...aku suka dengan orang yang sebegini...berusaha dari bawah...

mujur juga CT tu tarik diri..cukup-cukup lah...bagi peluang pada orang lain...awak buat aktiviti sampingan sahaja...sudah lah...ramai lagi orang muda yang mahu mengukir nama...awak kan Datuk...suami juga berstatus Datuk...tidak cukup kah lagi??? perniagaan juga ada...

sekadar buat persembahan penutup juga sudah cukup...itupun sudah membanggakan kerana CT memberikan yang terbaik di dalam persembahan itu...walaupun sebenarnya..aku memang tidak minat kepada beliau...

apa-apa pun...ABPBH 2010...bagi aku...tersangat membosankan lah~!

mujur Trilogi Cinta ada...



kenapa tak kejutkan pagi tadi???

No comments: