~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Thursday, February 24, 2011

Untuk Pertama Kalinya...Aku DITEGUR

Pertama kali dalam hidup...
Pertama kali dalam sejarah...

Aku ditegur begini...

Perangai aku ditegur...

Sikap yang perlu di ubah...


Rupanya...

Aku lebih menyakiti hati si dia...


Tapi sayang...
Separuh jalan pula...


OK!

sudah habis baca>?

Bagus kan>?

aku ditegur sedemikian rupa...aku telah dibiasakan dengan diam, diam dan diam..makanya...perangai aku semakin menjadi-jadi...tanpa aku sedar....

sudah jadi macam ini...sudah di biar bertahun lamanya...baru hari ini..aku ditegur...

elok lah kan..daripada tiada teguran langsung...jika tidak sampai bila-bila aku akan rasa....aku yang betul...si dia semuanya salah...

perit juga mula-mula baca tadi....
selepas itu..boleh berfikir sendiri...
memang aku salah pun...
langsung tak pandai jaga hati..
semua perlu ikut cakap aku...
semua aku...habis si dia????
aku abaikan...

terima kasih...sebab tegur saya...lain kali...tegur sahaja...tapi...

bukan lah di depan orang...masa dalam kereta ke...boleh la nak tegur...cakap elok-elok dengan saya...tidak perlu sampai hendak pukul saya...

ya memang saya dimanjakan oleh kedua orang tua saya...tidak bermakna saya tidak pernah dipukul oleh mereka...hurmm...itu kisah saya dan mereka...tidak perlu tahu...

awak cakap...Mama Ayah Makcik Rakan-rakan saya tegur...saya tidak mahu dengar...???

apa salahnya jika awak pula cuba untuk menegur...mungkin saya boleh ubah apa yang patut..

orang kata kan...bila di dalam percintaan ini...
cakap si dia yang lebih penting...
apa sahaja yang si dia cakap..akan di dengar oleh pasangan...
apa salahnya mencuba kan>?

panjang la nak cerita dalam blog...nanti ada masa...YM saya lagi...saya juga ada benda yang ingin diluahkan...hurmmm....

apa-apa pun...terima kasih...



terima kasih

No comments: