~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Saturday, February 19, 2011

Kenapa macam ni??

Ya Allah..

Apa yang telah aku buat ni?
Mengapa jadi begini?

Sha kau tahu kan? Makcik sangat-sangat memerlukan kau saat ini..tetapi apa yang telah kau buat..

Kau guris perasaan dia tanpa kau sedar..kecil hati makcik dengan sikap kau yang akhir-akhir ini terlalu banyak mendiamkan diri..

Apa salah makcik sehingga kau hukum dia macam tu..dia berhak untuk mendapat kebahagiaan itu sha..kau fahamlah..terima lah..

Hentikan perangai kau yang seakan kebudak-budakan itu..hentikan sha sebelum luka makcik menjadi lebih dalam lagi..

Ya Allah..mengapa aku jadi begini..

*kecewa* *sedih*
Sent from Nursha's BlackBerry®

4 comments:

mean.mean said...

sabau la, jgn2 sedih2 laaa~ all is well XD

nursha410 said...

huwaaaa.....
npe la jd cmni kn....
hurmmm

mean.mean said...

larr. xguna nak sedih laa~ dah dah. senyum balik. tanya makcik ape yang salah.

nursha410 said...

sha y salah...makcik x salah pong...
sha y wat pangai...iskkk