~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Thursday, February 17, 2011

Diam

jangan tanya mengapa sikap aku 2 3 hari kebelakangan ini sungguh mendukacitakan...*mengeluh*

maafkan aku..

aku sedang berperang dengan emosi sendiri...
kerana...makcik akan berkahwin tidak lama lagi...aku seperti orang yang susah untuk menerima hakikat itu...sedangkan aku tahu...makcik berhak menerima kebahagiaan itu...

tetapi aku>? bukan tidak gembira...entah la ya..aku sendiri tidak tahu bagaimana...
sekarang...aku lebih banyak mendiamkan diri...sepatah makcik tanya...sepatah juga aku menjawab...tiada lagi gelak tawa aku di rumah...sedangkan sebelum ini...aku memang seorang yang periang...

aku lebih selesa mendiamkan diri...daripada banyak bercakap...

aku menceritakan tentang hal ini kepada rakan pejabat,

aku : sha tak tahu kenapa lah kak...
akak : kenapa ni?
aku : sha tau makcik akan berkahwin...tapi sha macam tak boleh terima...sha banyak diamkan diri...berkurung dalam bilik...pergi balik kerja pun tidak bercakap dengan makcik...hurmmm
akak : eh...sha tak boleh macam ini...kecil hati makcik tahu?
aku : ya...sha tau...tapi entah lah akak..

ya..aku tahu..makcik memang perlukan aku...tapi apakan daya...aku sendiri tidak mampu untuk melawan perasaan ini...

kadang-kadang aku rasa:

suka
seronok
gembira
bahagia

tapi kadang-kadang juga aku rasa:

menyampah
benci
sakit hati

entah lah...terlalu banyak...sebab itu sekarang aku banyak diam daripada bercakap...maafkan aku...




saya memang banyak diam 2 3 hari ini...

6 comments:

atie said...

nnt okla tu..atie dl pun sdh mcm tu la waktu kakak atie kawin dl..pastu xde rs pape dh~

nursha410 said...

hurmm...mungkin sbb cemburu?

ye lah..orang baru kenal cinta kan..mengada nye semacam...

mungkin itu yang buat sha sakit hati...

hurmmmmm

mean.mean said...

wah, mesti rapat dengan makcik ni kan?

nursha410 said...

saya sangat rapat dengan beliau... ;(

fariza fauzi said...

ok saya diam...sshhhhhhhh

nursha410 said...

eh eh..
bkn suh kamu diam la dear...ehehhehe