~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Monday, February 21, 2011

Keliru?

salah aku juga kan...padan lah dengan muka....*mengeluh*

aku cemburu? (aku bukan jenis itu, konon la)

tapi kenapa aku cemburu, orang kata cemburu tanda sayang...(yakah?)

dalam keadaan aku yang serabut...aku menghantar satu pesanan ringkas kepada seorang rakan (lelaki)..

aku : kamu lelaki kan?
kawan : eh...mestilah...
aku : kamu selalu ucapkan i love you ke i miss you ke kepada kekasih kamu?
kawan : jarang sangat...ada tapi macam tidak wujud...
aku : oohh...sangat jarang...masa zaman-zaman tengah sayang dulu?
kawan : JARANG...
aku : baiklah...saja tanya..maaf ganggu...
kawan : k...
aku : (dalam hati...K saja...hampeh betul) aku tidak membalas pesanan ringkas tersebut..

entah lah...kadang rasa di sayangi...kadang aku rasakan tidak...kenapa ya?

pemikiran yang negatif selalu sahaja bersarang di kepala aku...mengapa?kadang-kadang juga...yang negatif ini...selalu menjadi kenyataan...kalau betul lah menjadi kenyataan...memang padan dengan muka aku lah...mencari penyakit sendiri...

kau yakin dengan apa yang kau lakukan sha?
kau pasti ini yang kau mahukan?
biarpun kadang kau selalu memendam perasaan...
sendiri yang terseksa...
demi melihat orang lain bahagia?

aku akui...aku tetap sunyi...untuk menyedapkan hati...aku selalu berkata sendiri...

'Lelaki menzahirkan rasa sayangnya melalui perbuatan'

makanya...aku fikir yang indah-indah belaka...
aku terima walaupun pahit...

cuba baca ayat ini dan fahamkan...

Itu sifat perempuan...

Sekali dia dapat sesuatu,
dia akan jaga dengan sepenuh jiwa,
tidak akan dilepaskan dengan mudah,
lebih-lebih lagi pada perempuan lain.

aku rajin membaca blog comel ini...di sini...
kredit untuk Zara...

ya...pada perempuan lain...TIDAK SAMA SEKALI...aku tidak akan benarkan...huh!



:|

No comments: