~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Wednesday, May 12, 2010

Cont ; Story Sehari Sblm Konvo

hahahah...akhir nya ade jugak mud aku nk bercerita pasal sehari sebelum konvo...

sehari sblm konvo...aku berkaraoke ng mbe2 aku...smpi x hengat dunia...(tipu je, kol 12 dh kne balik...sbb mak Mastura x bg balik lewat)...lepas anta Mas..ktowang balik....smpi je kat mah...terus tdo la...sbb keletihan...sblm karok kami2 semua (Ina, Mas, Atul, Aku, Fira) dah melantak kat Restoran Santai, Kuantan...kowang nk tau kami2 order makanan ape...???

Menu untuk 5 owang makan ;

Telur bungkus = 4
Tomyam campur = 4
Sotong Tepung = 4
Udang Terpung = 4
Nasi = 5 (aku x mkn ns pn)
Kailan ikan masin = 1
Siakap 3 rasa = sekor je la

Total kene bayar = Rm 159.60 (beh kurang la sen nye tu..x bape nk igt...resit de kat mah...)

ni gmbar2 masa kat restoran lah...harap maap...gbr x bape nk clear..hp aku ms nie...tbe2 batt flat plak..ahadoii...gune je la camera ape y ade..hhehehe...

*caption gbr terletak d bwah gbr...bukan d atas...*

*Noor Azlina ng Aku


*Rabiatul Adawiah , Noor Azlina dan Aku


*Mastura n Fira


*Rabiatul Adawiah n Aku


*Mereka Bertiga


* Dah Abes baru nk amek gbr


* Itu sahaja yang tinggal...bekas tomyam..telah di alihkan oleh aku...kerana...byk sgt pinggan ats meja tuh...haishhh....tomyam y x cedappp....!!!! lenkali jgn order tomyam "pok Tet"....

haaa...y nie adelah gbr2 masa kat kedai makan...y bawah ni plak gbr2...ms kat dalam karok...harap maap...kualiti gbr tidak berapa bagus...golap je sume...tp nmpk la muke sket2....hehehe...


*gbr sume gelap...nie je la y nampak pn...tp Rabiatul Adawiah...x de dlm gbr nie...sbb dia y jd tukang amek gambar...hehehe...soei ye cik atul....

y paling aku x leh lupe...smpi je kedai...bising nye...ya rabbi...ketawa...smpi x hengat owang sebelah..pe kowang igt...kowang artis ke haa...hahahahah....mknn smpi je...senyap...sunyi...sepi...gile ah..ketara perbezaan suasana kat restoran tu...

lepas makan..sume bising balik...sembang2...mas plak..jom la karok...jp g aku kne balik...sedey aku dgr statement mas...heheheh....

so...kepada kalian...aku ucapkan ribuan terima kaseh...sbb telah menggembirakan aku yang dtg dr jauh...maklum la..aku rasa aku je y paling jauh dalam gbr nie...hehehe...nti len2 kali aku dtg kite hang out lg k...aku harap...persahabatan kite kekal selamanya...aku sayang kowang....

mg x igt lgsung kat si dia..hehehe..

No comments: