~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Friday, May 14, 2010

Adamaya

Waaaaa....abes suda adamaya...smlm dh la ujn lebat...aku nie dok wiso je kat opis..sempat ke nk balik nie...adoyaiii...akhirnye...aku berjaya juga membalikkan diri dengan banggannya...hahahaha....

aku ske ending cte nie....puji sikap maya...yang 'slow talk' dengan dani....akhir nye kembali ke pangkuan adam...adam plak...x salah kalo dia jual mahal sket2 kt maya....walau hakikat nye dia maseh syg kan maya....

terperasan part ms sara,shahrom,amani dan lisa kua dr pameran....sbb nk tgk maya...nmpk shahrom bg isyarat kat adam...supaya pujuk maya...akhirnye...adam p gk...bersatu lah kembali keluarga mereka...

tp...heheh..de je TAPI nye...npe x tunjuk mika ng jasmin...parents adam dan maya...kalo d tunjukkan pd ending kan lg best....betapa bhgia nye mereka...hurrmmm...kecian kat dani la...gile jd dia...paling x bole blah...dia leh sepak maya...haishhh...adam pn x pernah pukul maya....

berpeluh gk laaa....nk tgu ending nye...sbb igt kan adam mati...sbb suh maya sign pe bagai...rupe nye...adam nk penuhkan impian maya...bgus nye adam....suke...suke...maya tacing gle ms bc box adiah y adam bg tuh...(aku pn tertacing juga....hihihihih...)

pe2 pon...cte ini sgt best....cayalah....skg ni dok layan lagu adamaya jer....:D

si dia....mlm bile nth...kne tego ng aku...terasa sendiri..

2 comments:

Anonymous said...

hamboii... layan habis ye ADAMAYA.. (akk pon..hehe) btul kata wani, knp xtunjuk mika n jasmin.. misss sgt kt diorg..leh show off kat c dani tu.. baru trajis ckit c dani tu.. org lain seme bhgia, dia habis2 jd gila.. kcian ~ kak shida medic

nursha410 said...

hahaha....mg patut pn jd gile......pdn muke...