~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Tuesday, May 10, 2011

MAAF

blog aku ini sudah berhabuk untuk jangka masa yang lama...tidak pernah aku meninggalkan blog selama ini...aku ada menjengah...tetapi tiada rasa mahu berkongsi cerita baru....tiada rasa mahu menaip...

banyak perkara berlaku sepanjang aku mendiamkan diri dalam dunia blog ini...antaranya ialah:

- Makcik kesayangan aku sudah selamat menjadi isteri orang
- Selamat hari Mama
- kehidupan aku yang semakin gembira
- hujung minggu yang di lalui bersama si dia dan rakan-rakan...

tampalan selepas ini akan aku ceritakan satu persatu...secara terperinci itu...tidaklah...hanya berkongsi apa yang ada...

apa-apa pun...aku mohon maaf kepada pelawat blog aku...kerana tiada cerita terbaru untuk kalian...selepas ini aku akan cuba untuk menjadi rajin seperti dahulu...*ketawa*


No comments: