~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Monday, May 23, 2011

akhirnya...berjaya...

sejak zaman sekolah aku memang terkenal dengan kaki novel...tanya sahaja dengan kawan-kawan yang rapat dengan aku...1 dorm masa di asrama sekolah dahulu...1 bilik semasa di POLISAS...1 rumah sewa sewaktu belajar di POLISAS dahulu...haih~ mereka semua sudah kenal dengan sikap aku yang asyik dengan novel..

apabila umur menginjak dewasa...masa aku juga semakin kurang...novel ada yang aku beli...tidak berusik walaupun sedikit...masih seperti baru beli...haih~ kesian novel itu...

ini bukti aku kaki novel :

agak-agak boleh baca tak? terbuktikan aku ni kaki novel...wani merujuk kepada aku... ;)

aku sudah ada novel Lagenda Budak Setan...aku beli semasa aku masih bersekolah...*terbaek* aku juga tahu ada sambungan untuk novel itu...iaitu Katerina...puas aku mencari...merata tempat..sudahnya...aku putus asa...aku biarkan sahaja...mungkin 1 hari nanti akan juga keluar keluaran yang baru..

akhirnya kesabaran aku berbaloi...

hampir 4 bulan aku membuat pesanan di MPH Alamanda...untuk buku Katerina...kisahnya aku boleh membuat pesanan ini...

*semasa itu heboh di panggung wayang kisah Lagenda Budak Setan..waktu itu juga baru aku tahu...selepas Katerina masih ada sambungannya iaitu Kasyah Lagenda Berakhir...;) aku dengan nekadnya mahu mencari 2 buah novel tersebut...pada waktu itu aku bersama Si Dia dan Ijat...pergi ke MPH Alamanda...malangnya..aku hanya dapat Kasyah Lagenda Berakhir.. ;( ada seorang pekerja MPH memberitahu aku supaya membuat pesanan untuk buku Katerina...pihak MPH akan cuba untuk mendapatkan buku itu...aku pun pergi membuat pesanan*
gambar ini dirakam oleh Ijat...sewaktu menunggu untuk membuat pesanan buku Katerina..

akhirnya...

petang semalam dapat panggilan daripada MPH Alamanda...menyatakan buku aku sudah sampai...dengan nekad mahu keluar seorang diri untuk pergi ke Alamanda...tiba-tiba dapat panggilan dari si dia :

si dia : buat apa?
aku : guling-guling
si dia : wahh..meriah...
aku : mesti la..tiada kerja...*ketawa*
si dia : kat bawah ni..
aku : hah! tipu..
si dia : jom keluar
aku : ke mana?
si dia : mana-mana je la..
aku : Alamanda boleh?
si dia : Baskin Robbins... okay..
aku : *ketawa*
si dia : dah..pergi siap..nanti orang sampai...
aku : kat mana tu?
si dia : KESAS
aku : baiklah...

berjaya jugak aku mendapatkan buku Katerina ini...tapi? bila mahu membacanya???? *sedih*



terima kasih sayang

2 comments:

klipklip_gurl said...

akak..... nk bace......... bagi saye pinjam dulu lah. hehehe.......

cokelat comel said...

hahaha...

akak susah sket la nk bg owang pinjam novel...ngeeee