~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Wednesday, May 18, 2011

Kongsi

cuti wesak semalam..aku ingat melepak di rumah sahaja...

tiba-tiba...

si dia : tinted mahu?
aku : bila?
si dia : hari ini?
aku : hah?
si dia : tak nak tak apa
aku : nanti saya datang
si dia : ok

choiii...

tak ada maknanyalah...tinted dalam panggung wayang je...tengok cerita kongsi...*gelak*

aku tak pasti...tak tahu macam mana mahu buat sinopsis cerita ini..yang mampu aku cakap hanyalah....kelakar yang tak berapa nak kelakar...cerita kosong...tiada plot...bahasa yang entah apa-apa...terlalu kasar...banyak yang di censored kan...itu sahaja yang aku mampu katakan...

aku kalau tengok wayang...aku mahu...

masuk nothing
keluar something

haaa...macam tu la...masa mula-mula masuk...tak tau cerita apa..bila keluar...baru tahu...macam Merong Mahawangsa...

tapi dalam Kongsi...aku tak dapat tu..

bagi sesiapa yang berkobar-kobar mahu tengok cerita ini..aku nasihatkan...lupakan sahaja..

dari 5 bintang...aku bagi 2..

huh..!

No comments: