~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Friday, November 11, 2011

11.11.11

WoW....

aku ingat lagi...dulu aku suka sangat dengan tarikh ni...siap booking nak kahwin tarikh ni...pada awalnya semua berjalan lancar...tapi sebab ada masalah sikit...terpaksa lah tunda...abaikan aja tarikh hari ni... ;(

aku perasan tarikh ni, masa dekat poli dulu...tengah2 study...belek kalendar...tengok2 tarikh ni...memang mantap ah...siap pasang angan2 nak kawin tarikh ni jugak...sapa la jadi laki aku time tu..*gelak*...berangan macam haper je...al-maklumlah...time single... :)

tapi apakan daya...melepas juga...aku ingatkan dapatlah...rupanya...tak dapat...bukan aku nak taksub sangat dengan tarikh ni..tapi aku minat...

sebabnya...

angka 1

tarikh nikah : 11.11.11
hantaran   : rm11,111,11.11
mas kawin : rm1,111.11
waktu nikah : 11am

semuanya berkisarkan angka 1...sebabnya...aku anak sulung kan...tentu2 lah...aku minat angka tu...*gelak*

tak apa lah...ada lagi rezeki di lain tarikh dan tahun..Insyaallah...aku cuma berharap...ayah dapat membuka pintu hati...restukan lah hubungan kami...izinkan kami melangkah setapak lagi...

Insyaallah..



:)

No comments: