~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Monday, September 19, 2011

Mohon lagi kerja kosong yang ada di Malaysia ni

sejak akhir-akhir ni...aku rajin memohon jawatan kosong yang ada...mungkin ada salah satu daripadanya rezeki aku...sampai bila la aku nak kerja camni...macam tak ada masa depan iya juga....ermmm...semakin bosan...

Ya Allah...
mudah-mudahan ada rezeki untuk aku...
lapangkanlah jalan aku
bantulah lah aku Ya Allah...

terkadang rasa teraniaya pun ada juga...aku ni beriya lah berkongsi dengan rakan-rakan tentang jawatan kosong yang ada...mohon sama-sama...tetapi malangnya ada di antara mereka...tikam aku dari belakang...

aduhhh...pedih jangan cakap la...nak-nak pula...ada rezeki hamba Allah tu dapat kerja yang di mohon tanpa pengetahuan aku...dia mahu berkongsi cerita dengan aku...dia sudah pun berada dalam keadaan serba salah...nak pula perlu menghadap muka yang dia dalam kadar yang kerap...ermmm..apa boleh buat....dah memang hatinya begitu...aku pasrah...mungkin ada lagi peluang lain untuk aku...yang lebih baik dari dia...Insyaallah..

gembira atas tangisan orang lain...tentu sekali kebahagian itu tak lama kawan... :)



bantu saya...terima kasih

2 comments:

Hafzan Sarah said...

kali ni rezeki dia..
InsyaAllah. mungkin awk akn dpt rezeki jauh lebih baek dr dia

cokelat comel said...

terima kasih :)

aminnn...sy akan usaha lagi :)