~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Friday, October 28, 2011

MOOD Swings???!

huuissshhh...bukan lah aku...ada la sowang hamba Allah ni...asek swing je mud nya...hadoyai...penat la nak melayan...tarik-tarik muke siap...dengan orang lain...okay je...asal dengan aku...ketat je muke...kes??!

ke ada rasa hati dengan aku??? ada rasa hati cakap la taim tu juga...kan ke senang abes cerita...ni dok pendam2...pas tu sendiri terasa...aku ni manusia la...tak ada kuasa magic yang boleh tau kau terasa dengan aku...kan?

aku nak melayan...idok la...penat tau...patutlah si dia tak rajin melayan mud swing aku nih...penat rupanya..hahaahh....carik la orang lain yang boleh layan mud swing anda ya....

treatment yang terbaik adalah...

DIAM 
dan
BUAT MACAM TAK ADA APA-APA

tak mau dok layan sangat...kang makin menjadi...

sumber gambar dari sini

p/s : pilihlah yang mana satu pilihan anda ya....*gelak*





kamu la ni aja saya...tak melayan moody2 ni...hahaha...

No comments: