~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Monday, October 17, 2011

Hadiah Birthday!!!

hari Sabtu, keluar dengan si dia...jalan-jalan...makan-makan...lepak temankan si dia tengok bola...

sampai si dia kat parking kereta rumah aku ;

si dia : kamu nak ape ye? hadiah birthday...
aku : Playbook Playbook...*gelak*
si dia : takmau la...cari benda lain...
aku : ok...so ke mana kita?
si dia : Alamanda jom...

makanya aku dan si dia pergi ke Alamanda...memula si dia belanja BR....huiihhh...sedapppp nye...dah lama tak makan nih...ce tengok gambar...kompom terliur kan? kan? kan? *gelak*


lepas makan eskrim...si dia ajak pergi tengok jam....kat kedai Swatch ni...aku pun tengok je la...

si dia : saya bekenan kaler biru nih... (digital)
aku : mane? tu bukan biru...tu turqoise...
si dia : alaahh..biru jugak kan...
aku : tak mo lah...digital..cm budak-budak je..
si dia : eh..bukan memang budak-budak ke?
aku : eerrrr....
si dia : hah..tak pun yang satu lagi tu...(bukan digital)
aku : haaa..tu lawa....sambil mencuba...warna turqoise dan oren...
si dia : sy bekenan yang oren nih
aku : sy nak biru lah
si dia : oren tu lawa
akk kedai Swacth : adek...jangan gaduh...oren tinggal yang ni je..
aku : HAH! *masam* display lagi...
si dia : alahaiiiii
aku : macam mana?
si dia : ikut lah...mana-mana pun...sy tak kisah...saya bayar je...
aku : kak...oren lah..
akk kedai Swacth : betul?
aku : aah...amek oren...

maka kat bawah nie lah hasilnya... :)



akhirnya....itulah hadiah aku untuk tahun nih...ingatkan kot dapatlah playbook kan..*gelak* tapi tak apa...aku tetap bersyukur seadanya...akan saya jaga sebaik mungkin jam ini...

'setiap detik pada jam ini mengingatkan saya kepada KAMU'

terima kasih KAMU...bagi hadiah ni...
saya memang sayang kamu...biar apa pun jadi saya tetap berusaha untuk menempuh dugaan yang datang...saya harap kita kuat...InsyaAllah satu hari nanti semuanya akan menjadi mudah dengan izinNya...kita berusaha lagi...berdoa dan berserah...



saya SaYanG KAMU



Sent from Nursha's BlackBerry®

No comments: