~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Friday, December 21, 2012

buat sikit untuk Hari Besar

hari ni aku agak kelapangan kan...

bos bz...kje2 aku sume dah settle...

so aku wt lah benda-benda yang tak sepatutnya...

hahahaha...sikit demi sikit aku siapkan benda2 remeh untuk majlis tahun depan...

aku kne pk sekarang...sebab nanti bulan 1 aku dh skip sebulan memikirkan perkara ini...

jadi sebelum aku membuang masa...baek aku buat apa yg patut dlu...

orang kata mana yang boleh kan...

tagging meja untuk pihak lelaki = DONE

taging TQ = DONE

sticker utk air mineral = DONE

sume dh siap...tinggal nk print je...once all done...i will print it..and simpannnnn




klu sikit2...di antara cartoon...yg aku gunakan...heheheh...aku dengan dia kan suka cartoon...so kami decide our theme is cartoon...



kan?

No comments: