~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Monday, December 17, 2012

Baju Kawen

okey...lupekan cerita yg menyakitkan hati tadi tu...

wini wink wink...semalam lepas je discussion..aku shoot terus pergi rumah encik tunang...sebab rancangnya...memang nk pergi sebey baju kawen...

yg best nye kan

aku dh mg dari UITM Shah Alam...seksyen 7 tu...terus pegi amek dia kt Telok Panglima Garang....lepas dia ikot KLANG...patah balik pergi Seksyen 7 tu.....hehhh lah...encik tunang oiii....yg kite pergi pusing2 smpi ke Klang tu..dan kenapa sayang??? iskkk

jawapan dia...SAJE...iskk (paham sgt dh aku heh)

sampai kt seksyen 7 tu...aku mg aim nk pergi RKM...Rumah Kebaya Malaysia...baju santek santek...ada less lagi for YES...hehehhe....

ada try fitting 2 pasang baju...yg 1 satu tu...rijek ah...nmpk lemak2 degil nih...

yg lg 1 tu...i like...hehehhe..mg sesuai dengan ai...tunjuk kt encik tunang pun...dia kata okey..

cuma dia ckp..

"PEHA TU KECIKKAN LAGI"

aku....."krriiikkkk krrriiikkk krrriiiikkk"...hahahahaha

iyerrr kamu...saba lah...otw ni nk mengecilkan badan...hehehhe...

so bile dh berkenan....isi borang...booking baju...tp ada nk tgk kt satu butik lagi...tgk cmne pulak kan....sebab dekat RKM tu dpt baju sepasang je...aku kalo boleh nk sekali harung je...senang cerita...tp xpe..serbey2 lgi...insyaallah ada tu...




bila nak bagi tarikh daaa???

No comments: