~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Tuesday, June 22, 2010

terkejut + sengal = masuk air

Assalamualaikum....

oohh ya...
walaupun sampai lambat kat opis arini...aku tetap nk update menda nie dlu...
x kire la ape jadi pon....aku nk cte gak dalam nie...huhuhu....sebenarnye cmnie...

ptg smlm tgh aku lepak2 dalam opis aku nie...tetbe mama call...aku pn dengan
slumber nye menjawab seperti biasa la....then


mama cakap
...

"nursyazwani binti murizan, adalah dimaklumkan bahawa anda dijemput untuk menghadiri temuduga SPA, jawatan juruteknik awam, di wisma darul aman,Kedah pada 24june2010 jam 8pg..."

aku dengan sengal nye menjawab....

"oohh..temuduga...ok..."

beberapa ketika selepas itu....


aku....

"eh...ape ma??? SPA....bia betul....jawatan ape...??? ble temuduga nye....kt mane..??? lahaaiii...dah setahun isi...igt x de harapan dah...huhuhuhu...kne balik kedah la nie..???"

mama
....

"apasal along nie..sengal ke...mama ckp dh td kan..SPA...tu la rezki kite...kite x tau..bia la dh setahun pon isi...nie alhamdulillah...dpt temuduga...dapat ke x tu...blkg kre la...y penting pegi dlu...mama faks surat sekarang yer..."

aku
...

"oohh ok2 ma....along tgu...."



gembira jugak la dapat temuduga nie...de rezki ke x..x tau la..
yang penting kite mencuba..
ye x...huhuhuu...aku bersyukur sgt..
penantian aku hanya selama setahun dah d panggil
utk temuduga...owang len..dah bertahun2...x pgl2 pon....

sok pg aku akan balik kedah...



dh btau si dia...
agk tergamam...
ilang kata2....

No comments: