~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Saturday, June 26, 2010

intebiu udah lepas

assalamualaikum....

cte sblm nie pasal aku dapat intbiu kan....nie kali mau cte plak..pasal
aku lepas intebiu...hahahaha...

aku smpi kat tempat intebiu beh kurang dalam kol 745am cm tu la...masa aku smpi tu...de sowang dak laki tgh lapor diri...ms tu y aku pasan la kan...salinan surat beranak dia x de..huhuhu...debar gk la aku...

then turn aku...cek2 pe sume...aku lepas...lega la...igt nk dok ng ma... kt lua...last2 pegawai tu suh tlg dia...ngeee...aku pn tlg la dia wat pndftran dak2 y nk intebiu...

dak2 intebiu tu lak...mesti aku ni kje kat c 2...hahaha...ms pegawai tu pgl TDL 15 number 1 sape...aku dengan x bersalah nye...agkt tgn...SAYA....sume owang kat c 2...cenyum je tgk aku...hahaha...

tgu turn....debar gk la...akhirnye aku d panggil...masuk2...duduk dengan selesa...sume ok la..cume kantoi diploma je..kt tgn Dato' tu...aku de diploma...dia dapat dari database...tp masa intbiu aku x dak diploma...

tu dia tnye aku habes2san..betul ke x de diploma...aku tetap yakin menjawab TIADA...hahaha...

nth la...de rezki de la..kalo x de...aku cube lgi...cume lambat sket la gak nye nk dapat kje tetap....

x pe...nti 26 julai 2010..dah leh cek..huhuhu...

doakan semoga rezki kerja tu utk aku...

tiada ucapan 'semoga berjaya' utk aku waktu nk p intebiu...
aku kecewa...aku sedey...si dia cm x de perasaan...hurmmm...

No comments: