~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Wednesday, June 16, 2010

*mlm sblm fakirah kawen*

assalamualaikum sume....

sebenar nye aku nk share byk benda....tp asek hold sbb nye..cable hp aku tgl kat kedah...so baru arini dapat hapdate menda nie...kalo hapdate x de gbr...x best la kan...nk bc pnjg2..huhuhu...ptt nye nk letak menda nie...sblm post karate kid...tp dh x saba sgt nk hapdate...aku letak je la...post tu dlu...

so skg nk cte pasal mlm sblm fakirah kawen....my fren and i..lepak2 makan...nk p karok..bilek penuh...seterusnye ke TC lah kami..ms kat TC tu...aku de wat mug...gbr aku lekat kat mug tu...sgt cantek mug itu..iju y bayarkan...heheheh....thnx dude...

aku kan x malu..mintak adiah konvo...so dia bg la y tu....ngeee....ni gbr mug tersebut...

sangat comel kan...hehehe...aku suke mug nie...sbb de gbr aku la...hahahha...

ok2...gbr2 nie plak masa ktowang tgh makan kat Selera Timur...mknn kat cnie...dah sedap balik...dlu masa aku p...x bape nk sedap...bole la di kategorikan...x sedap langsung...heheh...so layan gbr2 d bawah...

antara menu yang kami order...






ya..itu dia menu2...y kami2 order..mkn hanye lah 4 owang...sume jenis x kuat makan...huhuhu...



*kawan aku....ina n atul*



*agk2 kalo aku letak gbr nie ade x sape y nk mara x ek*

2 je la gbr y ade pn...ade mcam2 kisah...ms mlm nie...ade macam2 persoalan yang bermain di pkran memasing...hahahah...pe2 hal pn...aku mintak maap la yer..jika ade terkurang or terkasar bhsa kat kowang2 sume...

yang penting...mg aku wendukan saat2 nie...x leh nk cte detail sgt la...huhuhu...thnx kat sume...


x tau pe nk jadi...terasa sgt jau...kurang d beri perhatian.

No comments: