~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Monday, June 21, 2010

kuala perlis dan padang besar

alaahaii...gbr kat padang besar x de la...x sempat nk amek...
sbb nye aku sbuk bersoping moping bersama famly aku....

kt padang besar...aku beli baju selai...brooch tu mak si dia...
ps tu mknn la...cm gajus, dodol bijan dan sebagai nye...byk
sebnarnye...tp gbr satu pon x de...x hengat langsung nk amek
gbr..muahahha....

oh yer..ade jugak beli souvenier tuk mbe2 ofis...gbr pon tiada...maap la ye...

y de pn...gbr aku je la...muahahah....







kan aku dah kata...gbr aku je y ade...hehehe...ni otw nk balik
pendang...ayh ikut jln pantai...best...ms nie benti...beli menda ape
nth...mkn lg...

aku rasa kan...1 hari berjalan aritu...asek mkn jer...lepas benti kt
cnie...jalan depan sket...benti mkn lg..mkn mihun sup plak...hehe..
smpi mama ckp...asekkkkk mkn je arini...hahahaha.....


mak suke x kerongsang tu...?

No comments: