~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Thursday, March 15, 2012

baru dapat makan...MAEPS STEAMBOAT

setelah hampir 3 tahun kawan....baru dpt makan steamboat dekat MAEPS tu...geram pulak aku...dr dlu aku ajak...kesayangan tak mo...banyak kalI kot aku ajak dia..bukan sekali dua...tetap gak takmo...nth nape nth...hishhh..!!! sudahnya...ari sabtu lepas 10mac...sampai juga aku dengan kesayangan dekat MAEPS tu...

daripada harganya murah 19.90rm sampai dah nek harga...baru dapat muncul dekat sini...

mujur lah masing-masing memang tengah lapar kan???? kalau tak...jangan harap...huuuuu

byk jugak makan...aku paling taksub dengan eskrem coklat lah...cm biasa..hahahaha...smpi 2 kali repeat....aku peduli ape owang nak pandang...aku bayar lah...

kesayangan makan pn x hebat mane...tp tgk muke...mg muka kekenyangan amat yang sangat2 lah...sampai nk duduk pn dh x boleh...hahahah...aku siap cakap..."x hebat mane lah makan"...dalam tak hebat tu...3 kali gk repeat amek mknn...hahahah....

kami smpi ptg...mkn punye makan...tau2 dh nk malam...sblm mgrb balik...

yang paling best...owang meja kiri kanan yg sampai selepas kami pn dh balik...tp kami still rilek makan lagi...hehehehe...terbaik lah sayang...

thnx ya.. 

No comments: