~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Sunday, March 25, 2012

Again~

Entahlah erk..aku pn tak tau nk ckp cmne..nk ckp ape..frust ade..kecewa ade..sakit hati ade..sume rasa yg tak best..aku rasa sekarang ni..errrmmm...

Memang aku tak suke keadaan cmni..aku kalau buat kerja tu..bia lah ade hasil..ni sudahnya..ape pun aku tak dapat..rs tak berbaloi betul..ermmm..mg tak berbaloi sangat2..penat lagi ade..menantok pn dpt..

Hari minggu..orang nk rilek kn emosi..nk tenangkn diri..bkn nk jd huru hara cmni..aku semak betul lah !!! Dengan tdo mlm td muke bekerut..hati sakit..bgn2 muke monyok lg..

eeeeiiii !!!! Aku tak suke macam ni..paham???!

Sok kompom pegi kje..mud ilang nth ke mne..nk senyumm pun susah..gara2 buat perkara yg tak ade hasil..tak nampak hasil..walaupun sikit..aku menci btl..!!! Kalo ade hasil sikit pn tak pe lah..ni langsung tak de..ZERO!!

Dh..motifnya aku ape malam tadi??? sesia ke??? Pegi nothing balik nothing..hish~!!! Aku tak suke..tak suke..tak suke...!!!!!!!

Pakej yg aku dpt akibat malam tadi;

Penat
Nantok
Sakit hati
Geram
Menci
Tak ade ape yg berubah pn
Serupa macam tak payah datang je
Hasil?? habuk pun tak ade!!!

Sekian terima kasih..

Menaip bersama emosi..~~

Maafkan aku!!


Sent from Nursha's BlackBerry®

No comments: