~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Friday, January 27, 2012

siyes seronok

jadi ralit pulak aku baca blog yang satu tu haa...


mula-mula baca...excited...gaya penulisan...isi penulisan tu...


memang mencabar otak aku...otak tepu di pagi hari...


last-last....rasa TERLALU banyak ruang kosong dalam diri ni...


eerrrmmm...byk yang perlu ubah....banyak yang perlu ditingkatkan....


blog ini jugak...membuat aku teringat kisah-kisah silam...


sewaktu zaman belajar...yang terlalu naif...yang terlalu taksub...


akan kehidupan yang bebas...akan kehidupan tanpa kongkongan...


dalam pada itu aku turut lupa...masih ada yang memerhati...


Ya Allah...


kuatkanlah aku... :|


ampunkanlah aku :|


korang boleh lah pegi blog ni...


nama blog dia...KUNFAYAKUN


baca isi blog...bukan excited dengan siapa penulis blog...


sama-sama kita tambahkan apa yang kurang...


:)

No comments: