~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Friday, January 20, 2012

lame tak bercerita....

pheewwwww...


lama sungguh tak update blog....apekenalahkan???


kesian blog...besawang sudah....banyak benda yang aku buat...banyak benda yang aku lakukan sepanjang aku diam tak menaip nih...hari-hari melawat blog...tapi nak menaip...MALAS...hadoii..susah kalau penyakit malas menular dalam badan nih...isk!


antara kisah yang aku ingat....
aku pegi cameron dengan si dia dan keluarga tanpa di rancang...hoih!!~ seb bek sume ok je...iskk...
apelagi entah!....
tak ingat sudah...(malas nk ingat beno nye..)


jom lah tengok2 gbr ape yang ada... :)


budak ni....ade blog jugak....kat cni blog dia...KLIP-KLIP (klip baju kot :p)




kejap!! x tau ape motif dia pakai angrybird tu...iskkk...dh elok2 kemas...segak...pakai pulak angry bird...aku layankan aje...huhuhuhu....

next planning is coming...

harapkan semuanya berjalan dengan lancar...

insyaallah...aminn





kan?

No comments: