~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Tuesday, January 24, 2012

Hurrmmmmmm..

Petang tadi ade insiden yg tak berapa best jd kat aku..semak betul aku rasa..mtk pjuk sikit je..bukan byk pn..

Dh la lame tak jumpe..td jumpe..jd gado..mau aku tak geram..aku dh ckp..aku nk Iced Choc tu..npe tak oder kan??? Oder je lah..tak cukup..aku leh tambah..ermmm..

Ps tu takkan buat tak reti je..?

Aku dah kata nak..maksudnya aku nak..errm..lebey 3 kali kot aku ckp td..lepas2 bayar..aku ajak balik..mud dh melayang kt mane nth..

Dh malas nk ngadap..aku tau nk balik rumah je..walaupun masa tu..perut aku lapar gilak..iskk..mau tak lapar..pg td..aku sarapan apa je..knon nya igt petang dpt lah makan..

Tp hampa..

Balik je lah rumah..tido dengan jayanya..malangnya..tak berapa nak jaya pun..tengah tido..tak sempat mimpi..terjaga..sebabnya..Lapa..padan muke aku..hohohoh.. :p

Penat lah nk menaip gune Bb ni haaa..nanti2 sambung lagi..

Adiyooss...
Sent from Nursha's BlackBerry®

No comments: