~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Wednesday, January 2, 2013

2013 January

eh eh...dah 2013 pun ye...syukur alhamdulillah masih diberi peluang untuk bernafas di bumi Tuhan ini...tahun lepas blog aku agak tidak produktif ye...hanya ada 41 thread...hehehehe #pemalas...so tahun ni...tak tahu macam mana...tengok keadaan k...kalo banyak masa...insyaallah okey...

biasa lah kan...awal-awal tahun ni...semua cerita imbas kembali je...hehehehe...

yg aku igt...tahun lepas...aku dapat tawaran sambung belajar - UiTM di hatiku...kehkehkehkeh...

lepas tu yg paling aku igt....aku dah jadi tunang orang tau...heheheh...
syukur alhamdulillah..urusan ini dipermudahkan....

lagi nye pulak...mama dan ayah aku dapat rezeki pergi HAJI....alhamdulillah...syukur sgt2....aku gembira sgt2 bg pihak dorang...sebab lama juga dorang tgu rezeki tu...alhamdulillah...ALLAH izinkan....aku harapkan mama ayah dikurniakan kesihatan yang baik sampai bila-bila pun...

itu lah 3 perkara yg aku igt...sebab aku rasa itu yang paling besar...

so apa-apa pun..walau dah berubah tarikhnya tahunnya...aku tetap mcm ni..masih buat benda yg sama pun....cuma usaha untuk tingkatkan lagi taraf hidup dan kerjaya...

moga-moga semua urusan dipermudahkan olehNya...Aamiin....




menghitung hari ke?

No comments: