~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Friday, June 8, 2012

Temuduga

Kalau dulu aku mengeluh tak dapat mana2 tawaran kerja...tapi baru2 ni...alhamdulillah...dapat 2 temuduga...1 Majlis Perbandaran Sepang...1 lg...SPA Juruteknik...kalau nak cerita pun...masa intebiu dekat Majlis Perbandaran Sepang tu...dia ada 2 intebiu...memula kena pergi Ujian Menaip...lps tu...baru intebiu Lisan...aku dapat kedua-dua intebiu nih..keputusannya...belum tahu lg kot? nth...aku pn tak tahu bile keputusan keluar...

1 lagi intebiu...dekat SPA under Kementerian Kerja Raya...malangnya...masa intebiu tu..1 soalan pun aku tak dapat jawab...hurmmm...ape nak buat...tak study ape pn...main redah je pergi intebiu...nak buat cmne..masa sangat-sangat tak mengizinkan untuk aku study...makanya...aku redha...

kalo tak silap..keputusan dia kua 9 Julai 2012...ye kot? surat semua aku dh buh kt Pendang tu...aku malas nk simpan dah...nth dpt nth tidak...tapi aku rasa...lebey kepada tak dapat...maklum lah...sepuluh orang tu tanya...sepuluh tu la aku tak dapat jawab...hebat kan?!

padan lah ng muka aku...ada rezeki..ada lah..kalau tak ada nk buat cmne kan...pasrah je la....walaupun aku tau...itu satu-satunya peluang aku...untuk masa depan aku...itu je yang aku mampu buat...aku redha jugak...

insyaallah...kalau dah tertulis rezeki itu untuk aku...aku dapat lah....kalau tak dapat pun tak apa...aku cuba lagi...rezeki Allah ada di mana2...yang penting kena usaha...nak dengan tak nak je... :)

sekian... TAMAT



doakan saya...

2 comments:

sara pedrosa said...

insyaAllah murah rezeki awk. Byakkan doa

~lama tak datang sini

cokelat comel said...

aamiin...insyaallah...mudah2han..ada rezeki utk cc...tmakaseh ya...

:) cc pun dh jenguk blog awak.. :)