~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Friday, June 15, 2012

Murtabak Singapore Bangi???

okay...now kt blog aku...ramai orang search pasal nih..


aku nk btau sikit lah ni...hari tu...bila entah..aku pun lupa....si dia ni...nk lah tapau murtabak ni..bawak balik kt mak ayah dia kt umah...aku ng si dia pn...pergi lah...

tup tup...bila smpi...tutup nya sudah kedai itu...


time aku pegi tu pn...x de lah lewat malam sgt pn...aku rs time tu awal lg...dlm kol 8 lebih cmtu..kedai tu pulak...kn bukak doplohpatjam...musykil...ada juga aku pusing2 ng si dia...area2 blkg bgnn tu...kot ada pindah kt tempat laen...tp hampa...tiada...

aku pk..mungkin tak bukak la hari yg aku pegi tu kot...skali aku dok ushar belah atas...signboard pn x de ler...

haa...dh acane? tu nk consider tutup sementara or tutup terus or dh pindah kt mana2?? aku dok cari2 juga...tp tak jumpa...tanya2 orang...semua ckp tak tau...

tp kalau ada yg pegi lepas aku pegi...than nmpk kedai tu dh bukak balik...bole tlg kasi infom? teringin nk mkn kt situ...sbb dh lama x lepak sane...huhuhu...



4 comments:

Anonymous said...

my cousin try pegi beberapa minggu lepas ... mmg dah tutup kedai tu ....

cokelat comel said...

oohh...kompom tutup lah ni...aduhaiii....tbe2 je tutup kan..isk..mesti ada sebab2 nye tu...

pemandu teksi said...

dah jadi kedai tayar dah pun...
frust nk makan murtabak s'pore

cokelat comel said...

tu lah kan...
tutup terus...
jadi kedai tayar pulak tu...

errmm...murtabak dia okay apa...
iskk..