~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Wednesday, June 8, 2011

Tak Suka Bergambar


okay...

meh nak cerita..

sejak 2 menjak ni...aku sangat-sangat tidak suka untuk bergambar...

kenapa?

mengapa?

aku sendiri kurang pasti...

mungkin sebab faktor badan aku dah gemuk balik...

jadi aku segan untuk bergambar...

pipi juga sudah membulat...

lengan sudah membesar...

hish! aku tak suka lah...

makan apa entah sampai jadi macam ini...

kalau dapat makan memang tak tengok kiri kanan dah...

telan aja apa yang depan mata...

mana la badan tak mengembangkan !

cuba tengok gambar kat bawah ni...

sebelum...


akibat daripada aku tak berapa sihat hari itu...

aku baham segala apa yang ada depan mata...

sudahnya jadi begini...

selepas



ye...saya tahu...saya gemok.>!

No comments: