~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Monday, June 27, 2011

Rumah Aku

okay....di bawah ini...gambar dapur rumah aku...sejak makcik aku berkahwin...aku mengambil keputusan untuk tinggal berasingan...

makanya...proses utama...menambah kabinet dapur...

taraaa....sudah siap....ini gambar sebelum...gambar selepas lupa mahu ambil...
gambar selepas ruang untuk dapur...sudah diletakkan dapur...
sinki juga sudah di pasang...

semua atas usaha si dia...terima kasih....banyak salah beli barang...
*gelak*
membazir tahu... :p




selepas ini...aktiviti mengecat....yeayyy...suka suka suka...

bila ya kamu???

dalam kadar secepat mungkin...kalau boleh... :P

terima kasih banyak-banyak sebab tolong saya...



nanti cat rumah pula ya?


Sent from Nursha's BlackBerry®

No comments: