~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Friday, August 3, 2012

Mohon berikan aku seseorang yang begini

aku teringin sangat-sangat nak macam ni...dan dapat suami yang macam ni...

yang dapat bimbing aku ke JALAN ALLAH..


lepas kahwin...
bawak aku g masjid...
solat jemaah...
jadikan rutin harian...
sebelum ada anak...

dah ada anak pulak nanti...
jadi IMAM aku, di rumah...
lepas semayang...
ngaji sama-sama...
semak bacaan aku...
dan juga sebaliknya...
bawak anak sekali mengaji...
  
ye...aku tak mengharapkan kau sesempurna NABI...tapi cukuplah...sekiranya kau mampu membawa aku je JALAN ALLAH...

susah senang...
sihat sakit...
aku nak kau berada di sisi...
saat muda atau tua...
aku mahu kau bersama aku...
kau peganglah JANJI kau dengan ALLAH...
yang kau akan menjaga dan mendidik aku...
ke jalan yg DIA redhai...

kepada si dia...
aku sentiasa bermohon agar...dikuatkan iman kamu...supaya dapat membimbing aku...dan menjadi nakhoda terulung semasa melayari alam rumah tangga...jadikan sunnah Nabi sebagai ikutan kita...amalkan semuanya...selagi ianya tidak membebankan...dan kamu dapat membawa keluarga kamu ke syurga yang dinanti..dan aku ingin MATI dalam mendapat keredhaan kamu..dan juga ALLAH...

aaminn...insyaallah...



jadikanlah impian saya satu kenyataan

No comments: