~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Tuesday, August 16, 2011

Perihal Raya

meh kita sambung lagi cerita...

cukup susah dan payah untuk aku mengemaskini Blog..kenapakah?? sebab tengah bahagia...haa..okay jawapan itu..? kalau tak suka..sila muntah bila dah buka puasa nanti...*ketawa* 

okay la...nak cerita pasal PUASA dan RAYA...Alhamdulillah...diizinkan Allah...tahun ini sekali lagi aku diberi peluang untuk menyambut Ramadhan Al Mubarak...bulan yang senantiasa di tunggu-tunggu oleh umat Islam...Insyaallah...dengan izinNya...aku juga di beri peluang untuk menyambut Aidilfitri yang bakal menjelma hanya beberapa hari sahaja lagi....

hari pertama puasa aku berpuasa di kampung...dapatlah berbuka puasa bersama keluarga...:)

minggu-minggu seterusnya sehingga kini...hanya berbuka seorang diri..bertemankan Black...HeHeHe...ada juga sekali sekala aku berbuka puasa bersama rakan...tapi yang seronok...berbuka puasa dengan si dia baaaannyyaakkk kali...suka suka suka...dengan keluarga tak apa...awal dan hujung puasa dapat bersama-sama..

persiapan raya aku...selesai..top to toe...cuma nak mencari kasut sepasang...tak jumpa-jumpa..apalah nasib dapat orang cerewet cam aku ni kan..*ketawa* tak apa...perlahan cari Insyaallah...nanti mesti ada...

persiapan raya si dia...hampir selesai juga..tinggal butang baju melayu dan juga seluar slack..lain-lain...semua dah ada...suke suke suke... *senyum*

ada lagi kisah nak cerita ke erk? aku rasa tak ada dah...cukup sampai di situ...lainkali..kita jumpa lagi... :)



terimakasih :)

No comments: