~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Tuesday, December 18, 2012

Tiba-tiba rindu sangat

entah kenapalah kan...malam ni aku rasa rindu sgt2 dekat encik tunang tu...
padahal dah jumpe berturut-turut 3 hari...eeeerrrmmm.....
aku sendiri tak faham...tibe2 je feeling ni dtg...huhuhu...
tu yg sampai terupdate blog tu...huhuhu...

Apa apa pun aku cuma doakan hubungan kami dapat bertahan sehingga akhir hayat yg ada...
Aku nk hidup dengan dia je....aku nk share semua benda dengan dia selain family aku...
Aku nk susah senang aku ni dia ada dengan aku...dia sentiasa ada dekat sisi aku...
Walau hakikatnya...dia bukanlah betul betul ada depan aku...
Tp semangat dia....dan mungkin rasa cinta dan kasih sayang dia terhadap aku...
Itu yg buat aku jd semakin rindu dan sayang dekat dia...
Aku berharap....rasa ini akan berkekalan walaupun selepas kawen nanti...
Insyaallah...



Ooopppssss...jiwang pulop.... :)

No comments: